ارسال محصولات
پس از ثبت سفارش چه مدت زمانی طول میکشد تا محصول برای مشتری ارسال شود؟
تمامی سفارشات طی حداکثر 24 ساعت (به غیر از ایام تعطیل همانند روز جمعه) پس از ثبت سفارش از طریق پست پیشتاز ارسال خواهند شد. همچنین سفارشاتی که قبل از ساعت 12 صبح ثبت شوند در همان روز ارسال خواهند شد.
چند روز پس از ثبت سفارش محصول خریداری شده به دست مشتری می رسد؟
همانطور که در بالا اشاره شد تمامی سفارشات حداکثر 24 ساعت (به غیر از ایام تعطیل همانند روز جمعه) پس از ثبت سفارش از طریق پست پیشتاز ارسال خواهند شد، و طی مدت زمان حداکثر سه تا پنج روز کاری به دست شما مشتریان عزیز در هر نقطه از ایران خواهد رسید.
چگونه میتوانم کالای خود را رهگیری کنم؟
برای رهگیری کالای خود می توانید از طریق همین سایت در صفحه ی اصلی یا از طریق سایت پست جمهوری اسلامی به نشانی (www.itemtracking.post.ir) کد رهگیری را وارد نموده واطلاعات مورد نظر را مشاهده فرمایید.
نحوه پرداخت
آیا ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق و مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
در برخی موارد ممکن است هنگام پرداخت صورتحساب، وجه از حساب شما کسر اما پرداخت اینترنتی شما تایید نگردد، در این موارد وجه معمولا بلافاصله از طرف بانک به حساب شما عودت داده می شود اما ممکن است این عودت حداکثر تا ۷۲ ساعت به تاخیر بیافتد که مربوط به بانک بوده و ارتباطی به فروشگاه ندارد.
از چه روش هایی میتوان وجه سفارش را پرداخت کرد؟
شما میتوانید با استفاده از تمامی کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت تربکو کردآباد، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید همچنین امکان پرداخت وجه سفارش بصورت کارت به کارت هم وجود دارد بدین منظور کاربران محترم با تماس با فروشگاه شماره کارت بانکی را اخذ و بعد از پرداخت وجه سفارش کد پیگیری سفارش خود را به همکاران ما اطلاع دهند.
آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت امن است؟
شما هنگام پرداخت اینترنتی از سایت وارد درگاه بانک مورد نظر شده و از طریق درگاه و وب سایت آن بانک، وجه خود را پرداخت می نمایید. لازم به توضیح است که درگاه های بانکی نیز با توجه به آنکه از پروتکل امن https استفاده می کنند، جایی برای نگرانی ندارند. در ضمن برای احتیاط بیشتر شما می توانید در هنگام ورود اطلاعات کارت بانکی خود از صفحه کلید مجازی استفاده کنید.
سفارش و بازگرداندن
میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم باید سفارشات خود را اینترنتی ثبت کنند. اما در موارد خاص کاربران می توانند طی تماس با همکاران ما در بخش پیگیری سفارشات، سفارش خود را در سیستم ثبت نمایند.
میتوانم سفارش خود را لغو کنم یا تغییر دهم؟
تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.
آیا امکان خرید بدون عضویت در سایت وجود دارد ؟
شما می توانید بعد از مرحله ثبت و نهایی کردن سفارش در قسمت خرید بدون عضویت ایمیل و پسورد پیش فرض خود را وارد کرده و وارد مرحله درج مشخصات ارسال شوید .
آیا می توانم کالا را درب شرکت تحویل بگیرم؟
بله، نیاز به هماهنگی قبلی با کارشناسان ما دارد.